info1.jpg

Πληροφορίες για Ασθενείς

Πληροφορίες για τις διαδικασίες Εισαγωγής στην Κλινική

  1. Προγραμματισμένη Εισαγωγή
  2. Έκτακτη Εισαγωγή

Εισαγωγή Ασθενών

Κατά την προγραμματισμένη εισαγωγή σας πρέπει να έχετε μαζί σας:

  • Την αστυνομική σας ταυτότητα ή διαβατήριο
  • Τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ)
  • Τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ)
  • Την Κάρτα Ασφάλισης ή οποιοδήποτε άλλο απαραίτητο στοιχείο προβλέπει η Ασφαλιστική σας Εταιρία. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να γνωρίζετε τη θέση νοσηλείας που δικαιούστε βάσει του συμβολαίου σας και να ενημερώσετε την Κλινική.
  • Το Βιβλιάριο Ασφάλισης ή/ και το Εισιτήριο του Ασφαλιστικού Φορέα που ανήκετε, εφόσον το ταμείο σας συνεργάζεται με την Κλινική μας και πρόκειται να συμμετάσχει στο λογαριασμό νοσηλείας σας.
  • Την εντολή και τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού, καθώς και τα αντίγραφα από οποιαδήποτε ιατρική πληροφορία αφορά στη νοσηλεία σας π.χ. ακτινογραφίες, διαγνώσεις, αποτελέσματα εξετάσεων.

Σας ενημερώνουμε ότι κατά την εισαγωγή σας, θα σας ζητηθεί να καταβάλλετε προκαταβολή. Το ποσό της προκαταβολής διαμορφώνεται ανάλογα με την αναβάθμιση θέσης και σύμφωνα με την ενημέρωση που θα έχετε από το Γραφείο Κίνησης. Η προκαταβολή καταβάλλεται στο Ταμείο (Ισόγειο της Αθηναϊκής Κλινικής). Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας δεχόμαστε και πιστωτικές κάρτες.

Σε έκτακτη εισαγωγή απαιτούνται όλα τα παραπάνω, με τη διευκόλυνση λόγω του επείγοντος, να προσκομίζονται εντός 24 ωρών.

Παρακαλείστε να γνωρίζετε και να ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν, το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό για τηφαρμακευτική αγωγή που τυχόν λαμβάνετε ή πήρατε κατά το τελευταίο τρίμηνο, καθώς και για τυχόν αλλεργίες που έχετε.

Σας συστήνουμε να φέρετε μαζί σας τα απαραίτητα είδη ένδυσης και τα προσωπικά σας είδη ατομικής υγιεινής.

Το προσωπικό του Γραφείου Κίνησης θα σας βοηθήσει στη συμπλήρωση όλων των απαραίτητων εντύπων, θα σας εξηγήσει τη διαδικασία εισαγωγής και μετά τη διευθέτηση της ασφαλιστικής σας κάλυψης (εφόσον υπάρχει), θα σας συνοδεύσει στο δωμάτιό σας.

Σας ενημερώνουμε ότι η Αθηναϊκή Mediclinic διαθέτει ασύρματη σύνδεση (Wi – Fi).

Επισκεπτήριο

Οι ώρες επισκεπτηρίου για τους ασθενείς της Κλινικής είναι 11:30π.μ. – 13:30μ.μ. και 17:30μ.μ. – 21:00μ.μ. καθημερινά.

  • Συνιστάται να αποφεύγεται η ταυτόχρονη παρουσία στο δωμάτιο άνω του ενός επισκέπτη για κάθε ασθενή τις ώρες του επισκεπτηρίου.
  • Μετά τις 21:00μ.μ. επιτρέπεται να παραμείνει στο δωμάτιό σας μόνο ο συνοδός που έχει πάρει άδεια να διανυκτερεύσει μαζί σας από την Προϊσταμένη Νοσηλευτικής.
  • Κατά τη διάρκεια της ιατρικής επίσκεψης, των ιατρονοσηλευτικών πράξεων, σε περιπτώσεις ύπαρξης μέτρων προστασίας αλλά και κατά την ανάπαυση των ασθενών, δεν επιτρέπεται στο δωμάτιο η παρουσία συγγενών, επισκεπτών ή συνοδών (μπορούν να παραμένουν στο σαλόνι του ορόφου).
  • Παρακαλούμε ζητήστε από τους οικείους σας να μην σας επισκέπτονται σε περίπτωση που έχουν κρυολόγημα ή άλλη μεταδοτική ασθένεια.
  • Παρακαλείστε να ακολουθείτε τους κανόνες και τα μέτρα προφύλαξης που συνιστά η Επιτροπή Νοσοκομειακών Λοιμώξεων της Αθηναϊκής Mediclinic και σχετίζονται με την πρόληψη και τον έλεγχο των ενδονοσοκομειακών λοιμώξεων στην Κλινική μας. Τα μέτρα προφύλαξης είναι αναρτημένα στους κύριους χώρους της κλινικής.
  • Το κάπνισμα απαγορεύεται αυστηρά στους εσωτερικούς χώρους της κλινικής.

Εξιτήρια

  • Παρακαλείστε να τακτοποιήσετε έγκαιρα με τον θεράποντα ιατρό σας όλη τη διαδικασία έκδοσης του εξιτηρίου σας ώστε να μπορέσετε να αποχωρήσετε μέχρι τις 12:00μμ..

Διευθέτηση Οικονομικών Θεμάτων

Η Αθηναϊκή Mediclinic έχει συμβάσεις νοσηλείας με τα περισσότερα δημόσια ασφαλιστικά ταμεία και συνεργάζεται με μεγάλο αριθμό ασφαλιστικών εταιριών.

Το προσωπικό του Γραφείου Κίνησης ή η Υπεύθυνη Ιδιωτικών Ασφαλειών μπορεί να σας δώσει τις απαραίτητες πληροφορίες, έτσι ώστε με το σωστό συνδυασμό της χρήσης του δημόσιου ασφαλιστικού φορέα σας και της κάλυψης της ιδιωτικής ασφάλισής σας (εφόσον υπάρχει), να μπορεί να επιτευχθεί η όσο το δυνατόν χαμηλή ή ακόμη και μηδενική συμμετοχή σας στα νοσήλια.

Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας μπορείτε να ενημερωθείτε από υπάλληλο του Λογιστηρίου Ασθενών για το λογαριασμό σας και τη συμμετοχή σας ανάλογα με το ασφαλιστικό ταμείο σας.

Την ημέρα εξόδου σας από την Κλινική, ο θεράπων ιατρός υπογράφει το εξιτήριο. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία του εξιτηρίου, θα πρέπει να εξοφληθεί το υπόλοιπο του λογαριασμού σας στο Ταμείο (Ισόγειο).

Η εξόφληση του λογαριασμού σας μπορεί να γίνει με

  • Μετρητά (μέχρι € 500)
  • Πιστωτική Κάρτα

Για τις αμοιβές των θεραπόντων ιατρών παρακαλείστε όπως συνεννοηθείτε με τον ιατρό σας πριν την έκδοση του εξιτηρίου σας.

Σας ενημερώνουμε ότι από 01-01-2011 (φορολογικός νόμος ΠΟΛ. 1901/04-06-2010) είναι υποχρεωτική η άμεση καταβολή της αμοιβής των θεράποντων ιατρών με την ταυτόχρονη έκδοση της απόδειξης παροχής υπηρεσιών της Κλινικής προς τον νοσηλευόμενο.

Για οποιαδήποτε διευκρίνηση μπορείτε να απευθύνεστε στο Λογιστήριο Ασθενών (3ος όροφος Δορυλαίου 26, τηλ. 210- 64 75 004 ή 210- 64 75 009).

Ιατρικό Αρχείο

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας έκδοσης του εξιτηρίου σας και τακτοποίησης των οικονομικών θεμάτων, έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε αντίγραφα του Ιατρικού σας Φακέλου, μετά από 3 εργάσιμες ημέρες και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με την Κλινική, υποβάλλοντας σχετική γραπτή αίτηση στο Ιατρικό Αρχείο.

Για την παραλαβή των Αντιγράφων του Ιατρικού Φακέλου απαιτείται η επίδειξη της ταυτότητάς σας.

Σε περίπτωση παραλαβής του φακέλου από άλλο άτομο απαιτείται εξουσιοδότηση επικυρωμένη από αρμόδια αρχή.

Το Ιατρικό Αρχείο του Αθηναϊκής Κλινικής λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 07.00πμ. έως τις 16.00μμ. Τηλέφωνο επικοινωνίας : 210 6475054.

info2.jpg

Ωράριο λειτουργίας:

Γραφείο Κίνησης Ασθενών

Καθημερινά: 06:30 - 22:00

Λογιστήριο Ασθενών

Δευτέρα - Παρασκευή: 08:30 - 16:30

Σάββατο: 08:30 - 14:30

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ: 210 6475000

ΦΑΞ: 210 6475005